Regulamin
I. Zagadnienia wstępne
1.Administratorem sklepu i jednocześnie administratorem danych osobowych kamienie-ogrodowe.pl (zwanego dalej Sklepem) jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAMWER, NIP 5542931298, REGON 362312199 z siedzibą 86-031 Osielsko, ul. Szosa Gdańska 33, adres mailowy: biuro@kamienie-ogrodowe.pl
2.Klientami Sklepu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej lecz wyposażone w zdolność prawną. W imieniu osób prawnych i jednostek organizacyjnych wszelkie czynności związane z korzystaniem z usług Sklepu mogą wykonywać wyłącznie osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.
3.Do pełnego korzystania z usług Sklepu Klient powinien korzystać z systemu teleinformatycznego spełniającego co najmniej następujące kryteria: - dostęp do łącza internetowego - przeglądarka internetowa
II. Oferta sklepu
1.
Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami
brutto (zawierają podatek VAT).
2. Wszystkie produkty są
fabrycznie nowe. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta,
która jest niezależna od odpowiedzialności Sklepu z tytułu
niezgodności towaru z umową.
3. Niektóre z produktów
znajdujących się w asortymencie Sklepu mogą być w danej chwili
niedostępne lub mogą być produktami zamówieniowymi (o czasie
realizacji powyżej tygodnia), jeśli zajdzie taka okoliczność
Klient zostanie niezwłocznie o niej poinformowany przez pracownika
Sklepu.
III. Klienci
1.Zamówienia
mogą być składane zarówno przez Klientów posiadających swoje
indywidualne konto na stronie www.kamienie-ogrodowe.pl (Klienci
Zarejestrowani), jak również przez Klientów, którzy takiego konta
nie posiadają (Nowi Klienci).
2. Utworzenie indywidualnego konta
Klienta następuje poprzez prawidłowe wypełnienie formularza
rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.kamienie-ogrodowe.pl. W
formularzu Klient powinien wskazać następujące dane:
a. imię i
nazwisko lub nazwę
b. adres miejsca zamieszkania lub siedziby
c.
adres do doręczeń (jeśli jest inny niż adres miejsca zamieszkania
lub siedziby)
d. NIP (w przypadku osób dokonujących zakupu na
potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej)
e. numer
telefonu stacjonarnego lub komórkowego
f. adres e-mail
g.
nazwę identyfikującą Klienta na potrzeby korzystania ze Sklepu
(login)
h. hasło
3. Utworzenie takiego konta umożliwia
zarejestrowanemu Klientowi składanie zamówień bez konieczności
wypełniania formularza zamówienia, śledzenie statusu złożonych
zamówień oraz pozwala na oglądanie historii dokonanych zakupów.
4.
Klient zobowiązany jest powstrzymać się przed umieszczaniem na
stronie internetowej Sklepu treści sprzecznych z prawem, dobrymi
obyczajami lub naruszające prawa osób trzecich.
5. Sklep
uprawniony będzie do uniemożliwienia Klientowi korzystania z usług
Sklepu w przypadku naruszania przez Klienta postanowień ust. 4
powyżej, a także w przypadku wielokrotnego składania zamówień
bez zamiaru ich realizacji.
IV. Zamówienia
1.
Zamówienie można złożyć, korzystając z formularza na
stronie www.kamienie-ogrodowe.pl,
pocztą elektroniczną na adres
biuro@kamienie-ogrodowe.pl, osobiście w siedzibie Sklepu.
2.
Złożenie zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki
organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej jest równoznaczne
ze złożeniem oświadczenia, iż osoba składająca zamówienie jest
upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego
zamówienie złożono. Złożenie zamówienia bez stosownego
upoważnienia skutkować będzie odpowiedzialnością osoby
składającej zamówienie za wszelkie szkody wynikłe z tego
faktu.
3. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne
z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania
jego podpisu.
4. Złożenie zamówienia następuje poprzez
wykonanie następujących czynności:
a) umieszczenie zamawianego
towaru w koszyku zakupów i określenie jego ilości
b)
potwierdzenie danych osobowych w przypadku Klientów Zarejestrowanych
lub wprowadzenie do formularza danych przewidzianych w pkt III ust. 2
lit a-f niniejszego regulaminu w przypadku Nowych Klientów
c)
dokonanie wyboru miejsca dostawy
d) dokonanie wyboru metody
płatności
e) akceptację regulaminu i potwierdzenie
zamówienia
5. Przesłanie nieprawidłowo wypełnionego
formularza nie będzie traktowane jako złożenie zamówienia przez
Klienta.
6. W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących
przesłanych formularzy odnoszących się do prawidłowości
wypełnienia formularza przez Klienta (w szczególności w
odniesieniu do danych Klienta) Sklep skontaktuje się z Klientem w
celu ich wyjaśnienia. W braku uzyskania od Klienta wyjaśnień Sklep
może odmówić potwierdzenia i realizacji zamówienia, o czym Sklep
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Klienta.
7. Klient ma
prawo dokonywania zmian w zamówieniu na etapie jego realizacji do
momentu przekazania towaru do wysyłki do Klienta z zastrzeżeniem
ust. 8.
8. W przypadku gdy zmiana polega na usunięciu produktów
z zamówienia lub jego anulowaniu, traktowana będzie jak
odstąpienie, o którym mowa w pkt XII regulaminu. Takie zmiany mogą
zostać dokonane wyłącznie przez Klientów będących osobami
fizycznymi dokonującymi zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich
działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Sklep zastrzega
sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
wprowadzania nowych towarów do oferty, usuwania asortymentu,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu
bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana warunków realizacji
zamówienia nie może nastąpić po jego przyjęciu do realizacji
przez sklep
kamienie-ogrodowe.pl.
10. Zamieszczone na stronach sklepu
informacje o towarach są jedynie zaproszeniem do składania ofert w
rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w
rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego.
Klient wypełniając formularz zamówienia, składa ofertę kupna
określonego towaru oferowanego przez Sklep.
V. Formy płatności
1.
Klient, składając zamówienie ma prawo wybrać następujące formy
płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego
sposobu dostawy/odbioru zamówionego towaru:
a) Przelew bankowy -
Przelew należności na konto sklepu.
b) Gotówka przy odbiorze -
Płatność gotówką przy odbiorze towaru z naszego magazynu.
c)
Pobranie (Kurier) - Płatność gotówką przy odbiorze paczki (tylko
przesyłki kurierskie) za dodatkową opłatą. Maksymalna kwota
pobrania nie może przekroczyć 5000 zł brutto
d) E-przelew,
płatność kartą - w przypadku zamówień na towary o statusie „na
magazynie” istnieje także możliwość wyboru płatności
przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.
e)
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
*
MasterCard Electronic
* Maestro
2.
Sklep każdorazowo informuje Klienta o wysokości opłat związanych
z wyborem danego sposobu płatności przed dokonaniem wyboru przez
Klienta.
3. W przypadku wybrania przelewu bankowego jako sposobu
płatności zamówienie realizowane jest dopiero z chwilą wpłynięcia
na konto Sklepu płatności wraz z kosztami wysyłki.
4.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej
VI. DOSTAWA
1.
Na terenie Polski towar dostarczany jest za pomocą zewnętrznego
przewoźnika stosownie do decyzji Klienta.
2. Koszt przesyłki za
pomocą przewoźnika zewnętrznego jest uzależniony od ilości i
rodzaju towaru (rozmiar, waga)
3. O koszcie dostawy Sklep
każdorazowo informuje Klienta na etapie składania zamówienia.
4.
Wszystkie przesyłki wysyłane do Klienta są odpowiednio zapakowane
i ubezpieczone.
5. Istnieje możliwość odbioru osobistego
wybranych towarów w punktach INPOST PACZKOMATY.
6. Towar wysyłany, jako przesyłka kurierska i przesyłka kurierska pobraniowa jest wysyłana do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub PEKAES.
VII. Czas realizacji zamówienia
1.
Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni
roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły
aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie
klienta. W takim wypadku przed potwierdzeniem zamówienia Sklep
poinformuje Klienta o przewidywanym terminie dostawy i ustali, czy
Klient podtrzymuje swoje zamówienie.
2. O terminie realizacji
zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia
(telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa
się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.
3. W przypadku płatności kartą płatniczą czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze od zaksięgowania płatności.
VIII. Reklamacje i rękojmia
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
6. Sprzedawca w ciągu 21 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@kamienie-ogrodowe.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 21 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
9. Rękojmia dla firm jest wyłączona.
10. Adres do odsyłania produktów reklamacyjnych: KAMWER, ul. Szosa Gdańska 33, 86-031 Osielsko
IX. Dowody zakupu
1.
Do każdego zakupionego w sklepie kamienie-ogrodowe.pl produktu
dołączana jest faktura VAT lub paragon.
2. W przypadku gdy
Klient na etapie rejestracji lub składania zamówienia nie podał
numeru NIP, faktura może go nie zawierać.
3. Na żądanie
Klienta Sklep uzupełni treść faktury o podany przez Klienta numer
NIP.
X. Wydanie towaru
1.
Chwilą wydania towaru jest moment odbioru produktu z magazynu firmy,
a w przypadku gdy towar jest przesyłany do Klienta, moment odbioru
produktu od przewoźnika lub przedstawiciela Sklepu, który
dostarczył towar.
2. Dowodem wydania towaru jest dokument wydania
lub list przewozowy podpisany przez Klienta.
3. Sklep ponosi
odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia towaru, które miały
miejsce w trakcie przewozu.
4. Z uwagi na treść ust. 3 powyżej
Klient, akceptując regulamin, przenosi na Sklep wszystkie przyszłe
roszczenia, które będą mu przysługiwać wobec przewoźnika z
tytułu zaginięcia, uszkodzenia, ubytku lub opóźnienia w dostawie
towaru.
XI. Odpowiedzialność za wady produktu i niezgodność z umową
1.
Odpowiedzialność Sklepu z tytułu wad lub niezgodności z umową
zakupionego produktu wynika z następujących przepisów prawa:
a)
ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.
1176 w przypadku gdy zakup dokonany został przez osobę fizyczną w
celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową
albo
b) Kodeks cywilny we wszystkich pozostałych przypadkach
2.
Klient zobowiązany jest do zbadania przesyłki w momencie jej
otrzymania, a w przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia
przesyłki do zgłoszenia w formie pisemnej zastrzeżeń
przewoźnikowi i zażądania sporządzenia protokołu szkodowego.
3.
W przypadku uszkodzeń lub ubytków przesyłki, których nie można
było dostrzec na etapie odbioru, Klient zobowiązany jest o nich
poinformować przewoźnika najpóźniej w ciągu 1 dnia od dnia
otrzymania przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu
szkodowego.
4. W przypadku niedopełnienia przez Klienta
obowiązków, o których mowa w ust. 2 i 3, Sklep uprawniony będzie
do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej
w czasie przewozu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków
przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego
dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.
5.
Reklamacje mogą być składane:
a) w formie pisemnej na adres
korespondencyjny Sklepu
b) drogą mailową na adres
biuro@kamienie-ogrodowe.pl
6. W przypadkach, gdy przedmiotem
reklamacji jest uszkodzenie lub ubytki przesyłki, które mogły
powstać w czasie przewozu przesyłki, do reklamacji należy załączyć
kopię protokołu szkodowego lub inny dowód dochowania obowiązku
opisanego w ust. 2 i 3 powyżej. Brak stosownych dowodów może
zostać uznany za niedopełnienie w/w obowiązków i spowodować
konsekwencje opisane w ust. 4 powyżej.
XII. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
- Klientowi będącemu osobą fizyczną, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnością za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271).
- Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od dnia otrzymania rzeczy bez podawania przyczyn.
-
Prawo
do odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadku:
a) świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem 30 dni od dnia zawarcia umowy,
b) dotyczącym nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależą wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na swój charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych. - W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest zwrócić zakupiony towar w stanie niezmienionym, wliczając w stan niezmieniony również opakowanie, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot towaru powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do Sklepu. W przypadku przesyłki opakowanie towaru powinno zapewniać możliwość bezpiecznego transportu.
- Zwrot środków do Klienta dokonany będzie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Klient zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania faktury korygującej fakturę potwierdzającą dokonanie transakcji, od której Klient odstąpił i odesłania jej podpisanej kopii pod adres korespondencyjny Sklepu.
- Przed zwrotem towaru klient zobowiązany jest do kontaktu, drogą mailową, pod adresem: biuro@kamienie-ogrodowe.pl
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
XIII. Regulamin
1.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem
niniejszego regulaminu. O konieczności akceptacji regulaminu Klient
będzie każdorazowo powiadamiany na etapie składania zamówienia.
2.
Regulamin udostępniany jest Klientowi wyłącznie w formie
elektronicznej.
3. Klient ma możliwość dokonania wydruku
regulaminu, a także dokonania jego zapisu na własnym nośniku
danych.
XIV. Dane osobowe
- Administratorem sklepu i jednocześnie administratorem danych osobowych kamienie-ogrodowe.pl (zwanego dalej Sklepem) jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAMWER, NIP 5542931298, REGON 362312199 z siedzibą 86-031 Osielsko, ul. Szosa Gdańska 33, adres mailowy: biuro@kamienie-ogrodowe.pl
- Klient składający zamówienie wyraża jednocześnie zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu zamówienia, obsługi posprzedażowej (reklamacji) i w celach promocyjnych. Brak wyrażenia zgody na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu zamówienia uniemożliwia korzystanie z usług Sklepu
- Każdy zarejestrowany w sklepie klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, a także ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie i gromadzenie swoich danych osobowych, przy czym w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie i gromadzenie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu zamówienia jest możliwe wyłącznie w przypadku, gdy Klient nie ma żadnego zamówienia trakcie realizacji.
- O wyrażeniu zgody na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych Klient jest każdorazowo informowany na etapie składania zamówienia.
- Sklep wykorzystuje mechanizm tzw. „cookies” (ciasteczka). Mechanizm ten odpowiada za ułatwienie dostępu Klientom Zarejestrowanym do zasobów zgromadzonych w Sklepie. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany w procesie przetwarzania danych osobowych.
XV. Prawa autorskie
1.
Publikując komentarze lub opinie na stronie internetowej Sklepu,
Klient udziela Sklepowi nieodpłatnej licencji do wykorzystania tych
komentarzy lub opinii na wszystkich polach eksploatacji
przewidzianych w przepisach prawa obowiązujących w dacie
umieszczenia danego komentarza lub opinii.
2. Licencja
udzielona będzie na okres 10 lat.
XVI. Prawo właściwe
We wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem znajduje zastosowanie prawo polskie, w szczególności Kodeks cywilny, ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, a także ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
XVII. Sąd właściwy
1.
W sprawach dotyczących sporów pomiędzy Sklepem a Klientem będącym
osobą fizyczną niedokonującą zakupu w celu bezpośrednio
związanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
wynikłych z transakcji, do których ma zastosowanie niniejszy
regulamin, sądem właściwym jest sąd powszechny wynikający z
przepisów prawa.
2. W sprawach dotyczących sporów pomiędzy
Sklepem a Klientem innym niż określony w ust. 1, wynikłych z
transakcji, do których ma zastosowanie niniejszy regulamin, sądem
właściwym będzie sąd powszechny właściwy ze względu na
siedzibę Sklepu.
XVIII. Kontakt ze Sklepem
1.
Wszelka korespondencja a także towar zwracany lub reklamowany
powinny być przesyłane na adres korespondencyjny Sklepu, chyba że
przedstawiciel Sklepu pisemnie lub w drodze korespondencji
elektronicznej wskaże Kupującemu inny adres.
2. Klient może
kontaktować się ze Sklepem również w drodze formularza
umieszczonego na stronie internetowej Sklepu, a także za pomocą
poczty elektronicznej lub telefonicznie.
XIX. Postanowienia końcowe
1. Sklep informuje, iż zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem. Ponadto płytki i ceramika z różnych dostaw mogą różnić się kolorem i kalibracją.
2. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §14 Regulaminu.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2020.
